vad gör du me mig? ;( din tjuv!

Varför gör du så här mot mig?
Jag har bestämt mig för att göra en polisanmälan. Det är verkligen fel av dig att göra så här mot mig. Du dyker upp från ingenstans och plötsligt så äru en av mina kontakter på mobilen, sen än av kontakterna på min msn, sen haru även fått en egen låt: Jesse McCartney - Beautiful Soul. assow vem är du igentligen?. Du sitter på min hjärna och dinglar me bena, och tror att du äger playset. Men jag ska berätta för dig att det gör du inte! Det är ju faktist min  hjärna! bara min!. Men det som fick mig inse att du gått förlångt. Va när du satt nyckeln i låset. FYFAN! , det är intrång man får verkligen inte göra så! -- Endast jag får besöka denna kammare, och MR.RIGHT. Och endast jag och mr.right har nyckeln till detta rum. Så du är helt enkelt en tjuv. Du bryter dig in på privata ställen och stökar till det för än. Sen så snor du andras nycklar. och öppna dörren till det privataste..mitt hjärta. Jag ska vara riktigt ärlig. DU GÖR MIG GALEN !.


Hur kan man ens förälska sig någon man aldrig träffat :( någon man knappt känner. Hur kan man känna den där specciela filingen i magen och dom där extra klapp i hjärtat. - av någon som dig? Jag känner inte dig och du känner inte mig. Jag har aldrig träffat dig och du har aldrig träffat mig. Så allt det här blir ju bara så fel!. FÖRSVINN FRÅN MITT LIV!


Men ändå .. På nåt sätt vill jag inte att du "lämnar" mig. Om nu du inte har snott nyckeln. Och om den kanske är din så vill jag iaf att du säger att det är din. Så att jag kan börja bearbeta en skilsmässa. För om du är MR.RIGHT så måste jag vara MRS.WRONG. För du och jag? .. FY !  dumt av mig att ens tänka  tanken , som får mig sväva runt på små rosa fluffiga moln. Du gör mig galen :(

Jag är vanligtvis inte galen på detta sätt. Jag är noga me vem och vad jag går in i. Jag känner dom jag har kontakt me väl. Som att liksom bada i en svimingpool. Men nu assow nu är jag verkligen ute på okänt vatten. Och jag hoppas du får skuldkänslor om jag drunknar, eller blir uppäten av hajar. För det är ju liksom dit fel. Du har gjort mig beroende och du simmade liksom bortåt horisonten. Och jag följde efter i smyg. Utan flyvest. Så de är ditt fel om nåt händer mig.

Tre ord utan att krångla. Jag kan inte simma ska vi hångla?

Kommentarer
Postat av: Felicia

guud vad bra skrevet :) Hoppas det blir som du vill

2008-06-25 @ 05:50:37
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Roonja

Jah det tycker jag vi ska hurra för!

för en gångskull gör johanna nåt helmysko som verkar helt rätt ! Go for it tjejen!

2008-06-25 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0