Tidig morgon?

Jaha idag blev det inte precis en sova ute-dag. Efter att jag kollat på film igår "En galen dag i NewYork" och somnat inatt vid ungerfär 2. Så vakna jag endåh kvart över 6 och kunde absolut inte sommna om. Så jag satt på tven ett tag .. Ingen intressant märkte att det kurra lite i magen så jag kila ner till mamma och åt lite frukost, och satt på tven där nere istället det fick bli komedin Roll Bounce. Men jag somna efterhalva och vaknade nyss i soffan. Så jag tänkte äsch jag går upp.

Idag vet jag ju inte precis vad jag ska göra men solen skinner utee ,så jag hoppas det blir en riktigt stekar-dag. Isåfall skall jag nog åka ut till min moster på landet ,en kvart från stan. Hare lite chill ,eller så cyklar jag ut till Bresse me nån kompis :)  hum ... Jag undrar om det är varmt i vattnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0