Städ och shopping kväll !

En lördag kväll som denna så borde man ju kanske vara utee och parta me pollarna :) men näj inte idag. Efter fotbollen så duscha jag ,sen så fixade jag till i mitt rum ganska lyckat resultat måste jag säga. Mitt rum som offtast ser ut som ett bomb nedslag. Imorgon får jag tillbaks min bärbara dator oxå. Dåh slipper jag sitta i min syster rum och blogga.


tyvärr så äre nåt fel men så jag kan inte lada upp dom heta bilderna på mitt rum ;(

Imorgon har jag ingen aning om vad ja ska göra för något. Men jag hittar väl på nånting :p I morgon har vårt kära esk match ,mot Rimbo som ligger tvåa i serien. Vi ligger etta såklart ;). Jag får tyvärr inte spela eftersom att jag har Lufrrörskatarr ;/ men jag tror jag håller på att bli frisk. 

Just nu sitter jag här i syrrans rum och lyssnar på musik,dricker te och nätshoppar lite. 2 yber söt/coola linnen har jag lagt i kundvagnen. Perrfa :)  Angående shopping. Ett måste just nu till sommarn är väl ett par Glatiator sandaletter, så det är nästa inköp i slutet på månaden. Och så har jag kollat in en söt midjekjol på Selma me blommor på. Yber fin den me. Så det blir nog den me. Jag måste ju ha fina kläder när man åker bort .Vilket jag snart gör :)

I sommar har jag planert att åka hem till helsingborg ett tag ,ta nån tripp till Danmark och Tyskland :).  Fast bo hos Farmor & Farfar några veckor vet jag inte riktigt om jag pallar ,så jag får ta och låna min kusins lägenhet. ;p
Det är nästan så jag längtar tills sommarlovet som nyss börjat tar slut. För idag fick jag veta av min moster&Kjelle att dom skulle och utomland när Kjelle fyller år i slutet av Augusti. Och då fick jag såklart följa me. Min syster me men hon är flygrädd så hon tacka nej. Vi ska boka resa i veckan ,hoppas på nåt fint som typ Italien eller grekland. Min moster va lite sugen på Grekland men vi får väl se.. :) Jag följer iaf me vart det en bär av :) För att vara utomlands är nog det bästa. Man kan ju tex bättra på brännan ,äta godmat ,prata svenska me folk så dom inte fattar ett ord ,öva på tex engelska :P. aa det mesta me att åka utomlands är väl bra, förutom sjukdomar. Det ee ju lite synd me sånt .. Jag skulle tex vilja åka till mitt andra land. Filippinerna ; min pappa föddes där men hamna på barnhem och blev adopterad av farmor & farfar. Så dit skulle jag vilja åka och se hur det är där. Man är ju inte hel svensk så det skulle ju va kul att kolla sånna som typ ser ut som än själv ;p . Sen har jag alltid vilja åka till Thailand,  (dit alla åker nu) det sägs ju vara jätte fint och så. :)

Men nu äre dags att gå till sömns ,hadet så gött !
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0