Snart bär det av! :D

Tåger rullar in på perongen kl 14.11 och dåh ska vi vara där. Vin anländer väl till sthlm vid 10 i tre tiden om nån vill veta?.
Där ifrån tar vi tunnelbanan till Slussen, färjan över till Djurgå'rn. In på grönan och snurrar lite antar jag ;p. Ganskaganska så kul :). Eftersm att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva så bjuder jag på ett citat hur min bok. (inte för att jag skrivit en bik men jag har tänkt tanken) .

Den heter: Lilla Moln Och Jag.
Ett liten moln förföljer mig, det sover brevve mig i sängen, den följer mig in på toan över allt.. Den skrattar när jag gråter. Och den gråter när jag skrattar. Den vill att jag ska lida. Och inte må bra, men jag e jag och jag e glad :) Så jag ler för att den ska få lida , för den är den och den ska få känna att det kan svida. Så jag ger igen det den gör mot  mig. För den är mean och jag oxå. Men skulle nåt som sårade oss båda hända skulle vi pakta ut dig i ända !. Om du skulle slå så sskulle vi båda tvååå, säga dig nåt dumt så du blir ledsen och springer hem till mamma. För du är elak. Och det är vi me ! ÖVERKLASS ELAKA ! :@-  Citat hur Johanna bok : "regnperiod". (finns att betsälla i landet ingenstans.

Japp det där vadå ett litet citat av min framgångsrika bok. Som ligger etta på topplistorna, :)
Jag tror jag ska näna några citat varje gång jag skriver, så kanske ni blir enu me upphetsade till köpa den. Och detsutom peppar mig till att skriva den. :) Men nu ska åka till GrönaLund min resa dit, kommer upp ikvälll :D


Kommentarer
Postat av: Lilla Sara

Jag va oxå på grönan idag. :)

fint citat ;p Jag skulle gärna vilja ha din bok!

2008-06-25 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0