På landet

Nu sitter jag här me laptopen ,och skriver och sjunger nå falska toner. ;p
Kom ut på landet (till min moster) för ungefär 2-3 timmar sen. Det händer väl inte precis så mycket ,kan ja påpeka. Men det är ju ganska skönt att bara slappa oxå.

Ikväll kommer än kompis ut och håller mig sällskap Isabella :) Vi ska ha super kul har jag bestämt ! -- hon kommer ganska sent men vi hittar nog på nåt endåh , som tex kör traktor, går till kohagen ,drar till Tjursta och badar åh fiskar. Kanske lite kallt för att bada men whatever . Vi kanske tar och cyklar lite oxå ,det är ju oxå ganska kul.

Modelljobb snart eller?
Jag är medlem på www.Stagepool.com . Så snart jag fått mina uppgifter hemskickade på posten så ska fixa till mitt cv. Sen så är det ju bara börja leta jobb :D Man kollar ju ganska ofta på Topmodel när det går. Och jag tycker på nåt sätt att dom ser ut att ha jätte kul. JAG VILL BLI MODEL NU. Jag kanske inte är snyggast lr finast , men vem lr vilken model har inte nåt fel? Ingen är ju perrfekt. Fast det som är synd är att det finns ju vissa komplex ,att om man ska var model så måste man vara så smal och så lång precis . Och man får inte äta det lr det blablabla. Alla ska ju kunna bli proffsmodeler både tjock och smala och långa och korta. Alla ska kunna få förverkliga sina drömmar bara dom vill.!

                                            
Man ska inte behöva se ut så här för att bli modell, ja tycket modellagenturer och sånt borde upmana modeller att var glad me sitt forna utseende ,och att  dom vore var nöjda me sig själva ! , ALLA SKA KUNNA BLI MODELLER !! ALLLLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0