Måste bara påpeka.

Jag har inte sovit på 26,5 timmar och jag har inte ätit på 22 timmar. Klockan är o5.46 och solen skinner.
jag är inte trött inte hungrig ingeting, Jag känner inte för en skönhetssömn. Och jag har ingen aptit heller. Vad äre för fel på mig?. Det här är "hans" fel säkert!. Han tömmer mig på krafter ,och fyller mig me galenskap och skum. Galenskapet håller mig vaken och skumet håller magen i trim. Om 6 timmar ska jag åka till grönan. Hoppas du fylllt på ,på nytt dåh. För jag vill ju inte vara trött och hungrig när jag åker karusell?. aa det var nog bara det jag ville påpeka.

Jo och ,jag hörde nyss en fågel som kvittrade utan för fönstret. Jag är nog inte ensam om att inte kunna sova (a)

CIAO :D<3

Kommentarer
Postat av: -

Dit jävla Anurexia fall!!!!!

2008-06-25 @ 10:39:25
Postat av: Roonja

¨Du ,det kan väl hända att min kära vän. Är smal! men kallar fan inte nånså där bara tjoff!.

2008-06-25 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0