Känn dig specciel.

Jag önska att jag kunde spola fram några år, till dom åren dåh jag helt glömmt dig. Till dom åren jag inte kommer ihåg ditt namn. Jag kände mig stolt över det jag skrev inatt om dig. Men jag ångrar allt nu. Inte bara för att du vet just nu. Andra vet och andra lägger sig i. Jag vill inte att du ska försvinna. Bara att du ska se, att jag oxå finns här. Jag var och är aldrig perfekt. Vilket gjorde att det mesta i mitt liv gick snett. Jag litade på fel personer, jag älskade fel kärlek. Jag trodde att jag blev älskad och ohatad,. Jag gav dom allt jag hade! allt jag kunnat ge. Men ändå står jag ensam kvar. Kärlek som kommer sig naturligt är alltid bäst. Me vah det har aldrig stämt på mig, inget alls - lr köpt kärlek.
Tills du dyker upp, plötsligt börja ja tro att folk såg rakt igenom mig, Såg hur jag mådde ,och att dom lika väl du. Kunde hålla än hemlighet , utan att få nåt för det. Nån som ropa till ; eyy du kan lite på mig..
Jag vet inte vad du gjorde me mig, jag har varit noga med vem jag givit mitt hjärta till, men ändå har jag hamnat i fel händer. Men när du plötsligt fanns, var det så lätt att ge bort det. Nästan som att det ville till dig. Jag fattar inte ett dug av allt jag skrivit det bara ploppar upp i mitt huvud och ramlar ner i fingrarna. Dom senaste dagarna har gjort mig känslig .. aa helt enkelt sårbar. Om någon sa nåt till mig , så var jag den som alltid kunde komma på nåt oövervinligt att säga tillbaks.Men nu äre som att jag bara vill sjunka genom marken om nåt blir fel . du gjorde nåt som gjorde mig halv, du vet för mycket om mig. Saker du inte borde veta. Saker som knappt jag vet,saker som jag glömt bort, saker som jag trodde jag klarade mig utan. Saker som förut brukade göra mig glad. Saker som gjorde att jag blev jag. </3

Känn dig specciel, känn dig som dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0