Fett nice :)

Det har gått drygt en vecka på mitt sommarlov ,och det ända jag har är TRÅKIGT. Alla girls är upptagna, alla roliga boys är på Jolly .. Så jag har ingeting att göra verkligen :(. Men jag ringde Ludde och fråga om han hade kul på "lägret" mja det hade han. Han hade träffa några shysst -nya-vänner ,jag fick prata me än av dom ,först så tyckte jag nog att va lite werd men det vissade sig att han var riktigt snäll :) Checka ; www.RobinochRobert.blogg.se (a) Han va ju verkligen social ,han måste nog vara mer soc än jag. Och alla tycker jag är det ;o. Vad va dåh han ? :) perrfa liksom :) Äntligen nån att prata me:P hahah.  Grbbsen kommer hem idag föresten , L skulle ringa mig dåh ,så vi kunde gör nåt. Trevligttrevligt :)

Aja det va ett tag sen jag orka skriva men , iförrgår så va ja på Maddes överraskningfest , prinsess tema , så man skulle komma dit me rosa klädsell och prinsesskrona :) Vilket jag gjorde , Isabella och jag gifte oss me M den kvällen vi fri till henne me än fin ring :) ,Så nu bär alla likadana :) HEETT ! ,

                                         
                                                             Jag är kungens dotter , såå vad sägs som våffler ? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0